onsdag 8 december 2010

CHRISTINA AGUILERA NAKEN, läckta privata bilder och Esbjörn får kalla kårar

HOLY FUCKING SHIT!! KOLLA IN DESSA BILDER!!!



Detta är något av det mest underbara som har hänt mig i hela mitt liv! Det finns saker som inte kan slå det här än så länge. Jag fick kalla kårar när jag såg dessa bilder för första gången idag. Det är privata bilder på Christina Aguilera! Det är äkta bilder som har läckt ut på internet. Så här ligger det till: Dessa bilder kommer från hennes stylists dator, som fått dem av Christina. Man kan se på de första bilderna att de har att göra med musikvideon Not myself Tonight. Inte mycket kläder. De två bilder är ansedda som utstyrsel val för videon.



De nästa två verkar vara nån form av smak fråga. Aguilera prövar leggins och försöker väl välja vilket par hon vill använda mer. De sista två bilderna kan vara så gammla som två år, när hon var gravid, jag är inte säker alls på den frågan. Dessa bilder är väldigt unika och kommer att göra mig lycklig flera år framåt, tills det kommer fler eller nya bilder med en naken Christina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar