lördag 14 augusti 2010

Närkontakt av tredje graden, Hanna och Esbjörn

Jag vet inte vad som hände i morse. Klockan var 6.37 och utan någon som helst anledning så kommer assistenten in i mitt sovrum. Han går till mina bokhyllor, "plockar åt" sig något, lämnar rummet, glömmer dörren, in på toa, vänder, stänger min dörr och försvinner in på toa. Jag somnade om... Senare samma morgon innan han ska gå så frågar jag honom vad han gjorde i mitt rum och "tog", han börjar härja att jag ska sluta anklaga honom för stöld och att vi ska ringa Tomas, så att han får komma och kolla mina bokhyllor, vilket vi inte gjorde. Han lämnar mitt rum, skitsur...

Senare den dagen så kommer Tomas och Ap "Mor" hit och berättar att assistenten ringt och härjat. Tomas fick höra min sida och vi beslöt oss för att skita i det. Jag orkar inte bry mig och vi får se när han jobbar nästa gång, vad som kommer hända...

-_-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar